loading...

معرفی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق آریان تجهیز

 دیتالاگر دما تستو مدل 184-T2 دارای مدت عملکرد 150 روز بوده و به صورت یکبار مصرف می باشد. این قابلیت باعث شده تا این دیتالاگر بسیار مناسب برای استفاده در حمل نقل مواد حساس به دما مانند محصولات غذ

آریان تجهیز بازدید : 56 پنجشنبه 06 تیر 1398 زمان : 14:31 نظرات (0)

 دیتالاگر دما تستو مدل 184-T2 دارای مدت عملکرد 150 روز بوده و به صورت یکبار مصرف می باشد. این قابلیت باعث شده تا این دیتالاگر بسیار مناسب برای استفاده در حمل نقل مواد حساس به دما مانند محصولات غذایی و دارویی باشد. از دیگر قابلیت های این دیتالاگردمای سردخانه میتوان به نمایشگر این دستگاه اشاره کرد که با کمک پورت USB سرخود و قابلیت اتصال سریع آن ( بدون نیاز به برنامه جانبی) به سرعت میتوان گراف تغییرات دمایی را از دیتالاگر دریافت نمود.

✔ قابلیت اندازه گیری دما از ۳۵- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد

✔استفاده به صورت یکبار مصرف با باتری غیر قابل تعویض

✔ مدت زمان استفاده تا 90 روز

✔ دارای نمایشگر و پورت اتصال USB سرخود

 

دسته محصولات : ترموگراف ، ثبت کننده و دیتالاگر دما

 

دیتالاگر دما

این دیتالاگر دما (ترموگراف دما ) میتواند طی دوره 150 روزه مقدار 40 هزار داده دمایی را اندازه گیری و ذخیره سازی کند.  از این ترموگراف به دلیل ضد آب بودن و درجه حفاظت IP64  و همچنین یک بار مصرف بودن میتوان صورت عمده در حمل و نقل محصولات و کالاهای حساس مانند دارو ، مواد غذایی، فرآورده های خونی.. که نیازمند کنترل دمایی مستمر هستند استفاده نمود. نمایشگر بزرگ و خوانا به نشانشگر باتری و همچنین آلارم به صورت لامپ LED که بر روی دستگاه نصب شده است به کاربر کمک میکند که بدون اتصال به کامپیوتر وضعیت دمایی را به صورت کلی بررسی نماید. این ترموگراف برای برنامه ریزی و همچنین خواندن مقادیر اندازه گیری نیاز به برنامه جانبی نداشته و به کمک PDF  میتواند برنامه ریزی شود.

تنظیمات اولیه در این دیتالاگر به کمک فایل PDF  تنظیمات که در حافظه دستگاه موجود است صورت میگیرد. شما با باز کردن فایل PDF مدر نظر و مقدار دهی به آن میتوانید مقادیر دلخواه جهت تنظیمات اولیه را وارد و با ذخیره فایل در دستگاه، در حال شروع به کار قرار میگیرد. با دو دکمه START و STOP میتوانید آغاز و پایان پروسه اندازه گیری را کنترل نمایید.

 

مراحل تنظیم اولیه دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2

مراحل تنظیم اولیه دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2

 

 

 شروع و پایان کار دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2

 شروع و پایان کار دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2

 

جهت گزارشگیری و مشاهده گراف تغییرات نیز میتوانید بعد از پایان کار دستگاه ، آنرا به کامپیوتر وصل کرده و PDF  مربوط به گزارش دهی که درون حافظه دستگاه ذخیره شده است را باز کرده و یک کپی از آن به عنوان گزارش نهایی برای خود ذخیره کنید. به این نکته توجه کنید که کلیه PDF ها باید درون حافظه دستگاه به صورت ذخیره شده باشند تا دستگاه به درستی کار خود را انجام دهد. کلیه دستگاهای تستو دارای یکسال گارانتی شرکت آریان تجهیز هستند.

 

گزارشگیری و گراف تغییرات دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2

گزارشگیری و گراف تغییرات دیتالاگر دما یکبار مصرف 150 روزه تستو TESTO 184-T2

 

مشخصات فنی :

- رنج اندازه گیری دما از ۳۵- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد

- دارای دقت اندازه گیری ۰/۵-+ درجه سانتیگراد

- دارای رزولوشن ۰/۱ درجه سانتیگراد

- دارای زمان عملکرد 150 روزه

- یکبار مصرف با باتری غیر قابل تعویض

- دارای پورت USB  سرخود جهت اتصال به کامپیوتر و نگه دارنده دیواری

- ابعاد دستگاه 97*12*44 میلی متر

- رنج اندازه گیری قابل تنظیم از ۱ دقیقه تا ۲۴ ساعت

- حافظه 40000 مقدار

- وزن 45 گرم

- درجه حفاظت IP67

- استاندارد صنایع غذایی HACCP و EN12830

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، راه حل های فنی و تامین کننده کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز واحداهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات فولاد ، معادن، کارخانجات سیمان ، پالایشگاه گاز ،نفت و پتروشیمی، مجتمع های کشت صنعتی و گلخانه ای، ماشین سازی ، منابع طبیعی، آبخیزداری، شیلات و پرورش آبزیان و ماهی، پارک های علم و فناوری و.... در سراسر کشور از معتبر ترین برندهای سراسر جهان مانند : تستو آلمان ، هانا آمریکا، فلوک آمریکا، کیمو فرانسه ، شاوین آرنوکس فرانسه، هیوکی (هایوکی) ژاپن ، کیوریتسو ژاپن ، مستک ( مستچ ) چین ، یونی تی هنگ کنک ، بنتک چین ، سی ای ام چین ، تِس تایوان ، لوترون تایوان ، ای زد تایوان و ... میباشد.گروه فنی مهندسی آریان تجهیز با تکیه بر توانایی ها و پتانسیل گسترده خود مانند دفاتر مختلف بازرگانی داخلی و خارجی ، پرسنل مجرب ، کارشناسان با تجربه و سابقه طولانی مدت درحوزه تامین ابزار اندازه گیری ، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق سعی بر آن دارد تا سه اصل مشتری مداری، مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش موثر را به صورت عملی محقق نموده تا بعنوان یکی از معتبرترین و فعال ترین واحد های تامین کالا و خدمات خدمتی هرچند کوچک به صنعت کشور ارائه دهد. گروه فنی مهندسی آریان تجهیز در زمینه واردات و فروش تجهیزاتی از جمله: پاور آنالایزر، دوربین های بروسکوپ، دوربین های گرمانگار و تصویربرداری حرارتی ( ترموویژن)، ردیاب های کابل زیر زمینی، آنالایزرهای گاز،نشت یاب گاز، تستر های باتری، آمپر متر فشار قوی ، کلمپ آمپر متر، مولتی متر ، انواع اسیلوسکوپ ، دماسنج های لیزری ، ترموگراف دما و رطوبت ، دیتالاگر، بادسنج ، فشار سنج ، صوت سنج ، اسید سنج، رفرکتومتر ، TDSو EC متر ، فتومتر ، سنجش کیفیت آب و...فعالیت گسترده دارد. بزرگترین هدف آریان تجهیز آنست که با عنایات خداوند و در سایه تلاش و همت گامی هر چند کوچک در جهت رشد تولید ملی و بهبود اقتصاد ایران اسلامی برداریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 960
  • بازدید کلی : 5,945