loading...

معرفی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق آریان تجهیز

ثبت کننده دما و رطوبت ( دیتالاگر) دیواری تستو TESTO 175-H1به منظور اندازه گیری دمای محیط (سنسور ترمویستور NTC ) به همراه رطوبت نسبی در بازه 0 تا 100 درصد RH طراحی گردیده که سنسور رطوبت به صورت خارجی ب

آریان تجهیز بازدید : 47 پنجشنبه 20 تیر 1398 زمان : 12:07 نظرات (0)

ثبت کننده دما و رطوبت ( دیتالاگر) دیواری تستو TESTO 175-H1به منظور اندازه گیری دمای محیط (سنسور ترمویستور NTC ) به همراه رطوبت نسبی در بازه 0 تا 100 درصد RH طراحی گردیده که سنسور رطوبت به صورت خارجی بوده (سنسور خازنی) و زمان پاسخ دهی بسایر سریع و کوتاهی دارد و میتواند مقادیر نقطه شبنم را نیز اندازه گیری و ذخیره کند. شما میتوانید مقادیر آلارم را برای این دستگاه تعریف کنید و به کمک نمایشگر این دستگاه مقدار لحظه ای دما و رطوبت ،محدوده آلارم و همچنین موارد خروج از محدوده تعیین شده و همچنین مقدار باتری را به راحتی مشاهده کنید.این ثبت کننده دما و رطوبت با حافظه بسیار گسترده ، طول عمر باتری بالا و کیفیت ساخت عالی میتواند در محیط هایی مانند انواع گلخانه ها ، مرغداری ها ، محیط های ادرای و مسکونی و ... جهت مانیتورینگ دما و رطوبت محیط مورد استفاده قرار گیرد. ✔ رنج اندازه گیری دمایی از -20 تا 55 درجه و رطوبت از 0 تا 10 درصد RH ✔ مجهز به نمایشگر دوگانه به همراه حافظه گسترده تا 1میلیون داده به کمک حافظه جانبی ✔ باتری با طول عمر بالا ( سه ساله با نرخ نمونه برداری 15 دقیقه ) ✔ نرم افزار جانبی رایگان با قابلیت نمایش گراف دما و رطوبت و خروجی اکسل و PDF

ثبت کننده دما و رطوبت تستو با پراب خارجی 175-H1 قابلیت اندازه گیری ، ثبت و نمایش دما و رطوبت و محاسبه نقطه شبنم  را به صورت همزمان و مستمر دارد .میتوان برای این دیتالارگر دما و رطوبت مقادیر آلارم رامشخص کرد که در صورت تجاوز از این مقادیر، آلارم بر روی نمایشگر نشان داده خواهد شد. این دستگاه میتواند تا 1 میلیون داده را به کمک مموری کارت ذخیره کند  و باتری این دستگاه طول عمری 3 ساله با نرخ نمونه برداری 15 دقیقه را دارد. شما برای تنظیم مقادیر اولیه مانند نرخ نمونه برداری ، بازه های هشدار دهی و تاریخ و زمان ابتدا میبایستی دستگاه را به کمک کابل USB و نرم افزار مربوطه با کامپیوتر متصل کنید و پس از اعمال تنظیمات و با فشردن دکمه GO دستگاه شروع به کار خواهد کرد. برای مشاهده مقادیر اندازه گیری شده شما میتوانید با اتصال مجدد خود دستگاه و یا اتصال کارت حافظه و به کمک نرم افزار تمامی مقادیر اندازه گیری شده را درقالب فایل اکسل و PDF و یا به صورت گراف تغییرات خطی مشاهده کنید. این ثبت کننده دما و رطوبت به کمک نگهداری دیواری مجهز به قفل به دیواره محیط های بسته علی الخصوص انواع یخچال ها و سردخانه ها متصل میشود و به کمک قفل میتوان از عدم دستکاری دستگاه اطمینان خاطر حاصل نمود. شرکت تستو به عنوان یک شرکت پیشرو و مبتکر در زمینه تولید و توسعه انواع تجهیزات پرتابل تست و اندازه گیری تخصصی در زمینه HVAC شناخته شده است .

شرکت تستو با سابقه 50 ساله در زمینه تولید دستگاه های اندازه گیری و یکی از تامین کنندگان این دستگاه ها در حوزه های HVAC ، تهویه ، تجهیزات گرمایشی و سرمایش ، فلو و جریان هوا و مانیتورینگ و اندازه گیری پارامترهای محیطی و شیمیای در زمینه صنایع غذائی ، داروئی ، و … است .

 

وسایل موجود در پک دستگاه :

  • ثبت کننده دما و رطوبت ( دیتالاگر) دیواری تستو TESTO 175-H1
  • سند تائیدیه کالیبراسیون
  • پایه اتصال  دیوار
  • باتری
  • قفل

جهت سفارش ست کامل این دیتالاگر دما و رطوبت بهمراه کابل مینی USB و سی دی نرم افزار میتوانید با کارشناسان شرکت ما تماس گرفته و ست کامل این دستگاه را سفارش دهید.

ست کامل بهمراه کابل USB و نرم افزار دیتالاگرو ثبت کننده دما و رطوبت تستو TESTO 175H1

ست کامل بهمراه کابل USB و نرم افزار دیتالاگر و ثبت کننده دما و رطوبت تستو TESTO 175-H1

 برند: نمایندگی تستو TESTO و نماینده انحصاری تستو آلمان در ایران

مشخصات فنی :

- رنج اندازه گیری دمایی  سنسور داخلی از -20 تا 55 درجه سانتی گراد

- رنج اندازه گیری رطوبت از 0 تا 10 درصد RH

- اندازه گیری نقطه شبنم از -40 تا 50 °Ctd

- نرخ نمونه برداری قابل تنظیم از10 ثانیه تا 24 ساعت

- قابلیت اتصال مموری کارت

- نرم افزار رایگان اتصال ، برنامه ریزی و مقدار خوانی دستگاه با قابلیت نمایش گراف دمایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آریان تجهیز- فروش اینترنتی ابزار اندازه گیری و ابزاردقیق فروشگاه ابزار اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزاردقیق آریان تجهیز ،ارائه دهنده کلیه تجهیزات و ابزار اندازه گیری، ابزار دقیق ،تجهیزات آزمایشگاهی، خدمات کالیبراسیون، اجرای پروژه ها صنعتی، راه حل های فنی و تامین کننده کلیه دستگاه های پیشرفته مورد نیاز واحداهای صنعتی بزرگ از جمله کارخانجات فولاد ، معادن، کارخانجات سیمان ، پالایشگاه گاز ،نفت و پتروشیمی، مجتمع های کشت صنعتی و گلخانه ای، ماشین سازی ، منابع طبیعی، آبخیزداری، شیلات و پرورش آبزیان و ماهی، پارک های علم و فناوری و.... در سراسر کشور از معتبر ترین برندهای سراسر جهان مانند : تستو آلمان ، هانا آمریکا، فلوک آمریکا، کیمو فرانسه ، شاوین آرنوکس فرانسه، هیوکی (هایوکی) ژاپن ، کیوریتسو ژاپن ، مستک ( مستچ ) چین ، یونی تی هنگ کنک ، بنتک چین ، سی ای ام چین ، تِس تایوان ، لوترون تایوان ، ای زد تایوان و ... میباشد.گروه فنی مهندسی آریان تجهیز با تکیه بر توانایی ها و پتانسیل گسترده خود مانند دفاتر مختلف بازرگانی داخلی و خارجی ، پرسنل مجرب ، کارشناسان با تجربه و سابقه طولانی مدت درحوزه تامین ابزار اندازه گیری ، تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق سعی بر آن دارد تا سه اصل مشتری مداری، مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش موثر را به صورت عملی محقق نموده تا بعنوان یکی از معتبرترین و فعال ترین واحد های تامین کالا و خدمات خدمتی هرچند کوچک به صنعت کشور ارائه دهد. گروه فنی مهندسی آریان تجهیز در زمینه واردات و فروش تجهیزاتی از جمله: پاور آنالایزر، دوربین های بروسکوپ، دوربین های گرمانگار و تصویربرداری حرارتی ( ترموویژن)، ردیاب های کابل زیر زمینی، آنالایزرهای گاز،نشت یاب گاز، تستر های باتری، آمپر متر فشار قوی ، کلمپ آمپر متر، مولتی متر ، انواع اسیلوسکوپ ، دماسنج های لیزری ، ترموگراف دما و رطوبت ، دیتالاگر، بادسنج ، فشار سنج ، صوت سنج ، اسید سنج، رفرکتومتر ، TDSو EC متر ، فتومتر ، سنجش کیفیت آب و...فعالیت گسترده دارد. بزرگترین هدف آریان تجهیز آنست که با عنایات خداوند و در سایه تلاش و همت گامی هر چند کوچک در جهت رشد تولید ملی و بهبود اقتصاد ایران اسلامی برداریم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 952
  • بازدید کلی : 5,937